Odpowiedzi

2010-04-10T18:05:42+02:00
Przeżyłam wiele wiosen
Ciepłych i zimnych dni
Lecz nie kochałam nikogo
Aż zjawiłeś się Ty

Chcę z Tobą być, z Twojej szklanki pić,
Robić Ci śniadanie, mówić Ci Kochanie,
Leżeć w Twoim łóżku
I całować Cię po brzuszku!

W gwiaździstą noc
Uścisków moc
I serce moje.
Czy oddasz swoje?

Z dala od Ciebie snuję marzenia
Z dala od Ciebie ślę pozdrowienia
Gdzie tylko jestem, cokolwiek robię
Zawsze pamiętam i myślę o Tobie.

Słówko jedyne, słóweczko małe,
Czasem wystarcza na życie całe.
Ono wyjaśnia życia zawiłość,
Małe to słówko! Brzmi ono: - Miłość!

W radiu cicha muzyka,
Zegar powoli tyka,
Z oczu płyną mi łzy,
Bo w sercu tylko Ty!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:18:22+02:00
Nie są długie ale.:
Czas biegnie- nie pytaj dlaczego.
Widocznie los tak chce.
I chociaż jesteś daleko.
To nie zapomnij, że Kocham Cię! ;*
________________________________
_________________
Dlaczego Cię Kocham?
Dlaczego aż tak?
Dlaczego me serce czuje twój brak?
Dlaczego bez Ciebie smutne są dni?
Do moich rozmyśleń przychodzisz Ty? ;***
_______________________________
_________________
Me serce Cię pokochało!
Me serce do Ciebie się śmiało!
Me serce bardzo otuliłeś!
Serce dla mnie rzuciłeś! ;***
______________________________
________________
Kocham zapach lasu zielonego!
Kocham widok nieba lśniącego!
Kocham wszystko co się wokół dzieje!
Ale nic NIE POKONA mojej Miłości do Ciebie!!! Love You;*****
______________________________
________________
Kocham Cię serca biciem!
Kocham Cię ponad życie!
Kocham Cię jak nigdy!
Kocham Cię szczerze i w to tylko Wierzę! ;****
______________________________
________________
Kocham Cię BARDZO BARDZO!- nie ukrywam tego!
Bo ukrywać miłość to coś okropnego! ;**
______________________________
________________
Nikt mi nie dał tyle szczęścia, co Ty!
Ty wypełniasz me marzenia i sny!
Ty całusem rozgrzewasz mnie w zimie!
Niechaj ta miłość nigdy !!!Nie Zginie!!!
KOCHAM CIĘ MISIU!!!!;***


Mam nadzieję że pomogłam co nieco;)
Mam nadzieję na Naj;p
1 5 1