Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:16:06+02:00
2. to juz musisz sama sobie w necie poszukac i napisz jak ona jest patronka i kogo.
1 i 3. w prawym gornym rogu swoje daane imie nazw. parafia adres.
w lewymm gornym rogu : np Metropolita warszawski Ks.biskup kazimierz nycz
na srodku słowo : podanie
i od akapitu piszesz:
Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie mi Sakramentu Bierzmowania. Prośbe swa motywuje tym że chcialabym poglebiac swoja wiare. poznawac tajniki mojej religii. i chcialabym zostac obdarowana darami ducha sw. mądrości, rozumu, rady, męstwa, umiejętności, pobożności i bojaźni Bożej.
4. osoba bierzmowana ma za zadanie zlozyc podanie do ksiedza do swojej parafii.
chodzic na spotkania jakie organizuje kosciol. prowaniec indeks(przynajmniej ja tak mialam).
3 3 3
2010-04-10T18:16:42+02:00
1.Poniewaz jestem chrzeescijaninem i chce pogłebiac swoja wiare.
2.Moze dlatego ze ci sie podoba,ale to nie tym sie nalezy kierowac.powinismy wybierac imie jakiegos swietego.kogo uwazamy zwzor do nasladowania.
3.
4.nie robic tego z przymusu tylko z wlasnego przekonania
3 2 3