Odpowiedzi

2010-04-10T18:18:54+02:00
Chrześcijanie wierzą w życie poza grobowe. Tu na ziemi żyjemy, aby zasłużyć na życie wieczne. Mamy nadzieję, że wtrafimy do Raju. Eden jest idealnym światem, gdzie nie ma żadnych trosk, zmartwień. Żyjąc tu na ziemi nie obawiamy się śmierci, gdyż uważamy, że po niej wejdziemy do lepszego miejsca. Tam będą tylko osoby wierzące, które w życiu doczesnym nie popełniły za dużo złego. Każdy chrześcijanin czeka na to życie, gdyż będzie mógł obcować z Bogiem i świętymi.
4 4 4
2010-04-10T18:21:16+02:00
Moim zdaniem to stwierdzenie oznacza że dopiero po śmierci zaczyna się prawdziwe życie. Niebo jest rajem gdzie można zacząć nowe poza ziemskie życie,być przy bliskich i służyć Bogu. Dlatego trzeba kompletnie zawierzyć się Jezusowi i nigdy nie wątpić w dobra chrześcijańskie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:34:55+02:00
Sądzę iż powyższe zdanie oznacza to , że po śmierci rozpoczynamy nowe życie. Umierając trafiamy do królestwa Bożego a tam rozpoczynamy życie , wolne od grzechów , kłamstw, i zła. Mamy nowe życie , które jest dla nas czymś zupełnie nowym czymś bardzo rzadkim , nie będziemy popełniali tych samych błędów co w poprzednim życiu , mamy większe doświadczenie w nie których sprawach , a najważniejsze spotkamy się z bliskimi i Panem Bogiem .

Jeśli o to chodziło , proszę bardzo :*****
7 3 7