Połącz pytanie z odpowiedzią.jedna odpowiedz nie pasuje do żadnego pytania.
1.Was kann man zum Gebutrstag singen?
2.Wen kann man zum Gebutrstag einladen?
3.Was kann man zum Gebutrstag wÜnschen?
4.Wo kann man den Gebutrstag feiern?
5.Was kann man zum Gebutrstag schenken?
6.Was kann man zum Gebutrstag schreiben?
7.Was kann man zum Gebutrstag essen?
8.Wem kann man zum Gebutrstag gratulieren?

a.Um die Wette
b.Ein Maskottchen
c.Ein Geburtstagslied
d.Dem Geburtstagskind
e.Alles Gute
f.Freunde
g.Zu Hause
h.Eine Geburtstagstorte
i.Eine Karte mit den Wünschen.

bardzo proszę o rozwiązanie i jeśli to możliwe przetłumaczenie dzięki!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:22:01+02:00
1.Was kann man zum Gebutrstag singen? c.Ein Geburtstagslied
(Co można na urodzinach śpiewać - piosenkę urodzinową)
2.Wen kann man zum Gebutrstag einladen? f.Freunde
(Kogo można zaprosić na urodziny - przyjaciół)
3.Was kann man zum Gebutrstag wÜnschen? e.Alles Gute
(Co można życzyć na urodziny - wszystkiego dobrego)
4.Wo kann man den Gebutrstag feiern? d.Dem Geburtstagskind
(Kto może świętować urodziny - solenizant)
5.Was kann man zum Gebutrstag schenken? b.Ein Maskottchen
(Co można z okazji urodziny podarować - maskotkę)
6.Was kann man zum Gebutrstag schreiben? i.Eine Karte mit den Wünschen. (Co można z okazji urodzin napisać - kartkę z życzeniami)
7.Was kann man zum Gebutrstag essen? h.Eine Geburtstagstorte
(Co można na urodzinach jeść - tort urodzinowy)
8.Wem kann man zum Gebutrstag gratulieren c.Ein Geburtstagslied (Kto może gratulować z okazji urodzin - zaproszeni na urodziny goście)

(a.Um die Wette g.Zu Hause = jak dla mnie to dwie odpowiedzi nie pasują...

3 5 3
2010-04-10T18:24:29+02:00
1-c
2-f
3-e
4-d
5-b
6-i
7-h
8-c

2010-04-10T18:38:12+02:00
Zgadzam się z komentarzami powyżej ;]]
noo to tak :
1-c
2-f
3-e
4-d
5-b
6-i
7-h
8-c