Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T18:20:37+02:00
Fatamorgana jest to zjawisko w ktorym człowiek wyobraża sobie rzeczy przedmioty ktore nie istnieją .Najbardziej znane mam fatamorga zdarzają sie na pustyni kiedy człowiek spragniony wyobraża sobie woe pitną lub oaze
2 5 2
2010-04-10T18:22:27+02:00
Fatamorgana to zjawisko, które polega na tym ,że człowiek widzi odległy obraz, który powstaje przez załamanie się światła. Miejscem gdzie najefektowniej można zaobserować fatamorganę jest Cieśnina Mesyńska.
2010-04-10T18:23:11+02:00
Fatamorgana - to złudzenie.