Odpowiedzi

2009-11-03T17:11:42+01:00
Poniewarz lubie ksiazki o zwierzetach. O ich przygodach.
2009-11-03T17:12:27+01:00
Bardzo podoba mi się książka "Doktor Dolitte i jego zwierzęta", ponieważ opowiada o wielu zabawnych sytuacjach, ale również są w niej zawarte losy zwierząt(które bardzo lubię), jak i tytułowego bohatera. Wszystko to jest napisane ciekawym i prostym do zrozumienia językiem, co ułatwia czytanie.

dasz mi naj?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:14:47+01:00
Ta książka bardzo mi się podoba,ponieważ jest napisany w stylu komediowym.Użekło mnie w niej to że doktor potrafi rozmawiać z zwierzetami.Swoją wiedze wykorzystuje w taki sposób żeby im pomagać.Weterynarz jest niesamowity w swoim zawodzie,nie któtre jego wypowiedzi są naprawde zabawne.Zwierzęta można powiedzieć że mają cechy ludzkie takie jak gadatliwość i zarozumiałość.Dlatego uważam że ta książka jest bardzo fajna.