Odpowiedzi

2010-04-10T18:30:19+02:00
Uwaga!
Mam 14 lat i pilnie szukam pracę na wakacje lub wekeend.
Mogę roznosic ulotki lub inne lekkie prace. Oto moj numer
012345678.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:32:16+02:00
Witam. Szukam Pracy w weekendy. Jestem osobą niepełnoletnią (16 lat). Interesuje mnie praca na terenie Warszawy jako kolporter ulotek lub jako hostessa. Mój numer tel: 501234567
Anna Kowalska
1 5 1