Odpowiedzi

2010-04-10T18:36:05+02:00
Hej!!
Powierzchnia mniejszego żagla:
a=1m
h=2,6m
P=1/2ah
P=1/2 * 1 * 2,6
P=5,2m2
Powierzchnia większego żagla:
a=2m
h=2,6m+1,3m=3,9m
P=1/2ah
P=1/2 * 2 * 3,9
P=1 * 3,9
P=3,9m2
Mam nadzieję, że choc trochę Ci pomogłam.
Pozdro!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:36:45+02:00
P = 1/2 * a * H

P1 = 1/2 * (1,3 + 2,6) * 2
P1 = 1/2 * 7.8
P1 = 3.9

P2 = 1/2 * 1 * 2,6
P2 = 1/2 * 2,6
P2 = 1,3

P1 + P2 = P

3.9 + 1.3 = 5.2
5 5 5
2010-04-10T18:41:05+02:00
Siemka!!
P = 1/2 * a * H

P=1/2*3.9*2
P= 3.9

P2=1/2*1*2,6
P2=1,3
3.9 + 1.3 = 5.2
1 5 1