Odpowiedzi

2010-04-10T18:42:27+02:00
Jeśli kwadrat ma przekątną o długości 30dm.
To pole tego kwadratu czyli do kwadratu metrów będzie:
30dm=300cm=3m
3m=a pierwiastków z 2
a=3/ pierwiastwk z 2
a=3 pierwiastki z dwóch/2
Pole w takim razie będzie miało a^2=18/4=9/2=4,5m^2
^2 do kwadratu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • JJ92
  • Początkujący
2010-04-10T19:05:07+02:00
D- przekątna d=30 dm= 3m d=a√2 a = 3/√2=(3√2)/2
P- pole P=a² P=[(3√2)/2]²=(9×2)/4=4,5 m²