Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:38:16+02:00
Dziękuję Ci Boże za wszystko za :
trawę zieloną ,
za rodzinę kochaną i zdrową ,
za wszystko co mnie otacza , za wszystko za to..
że jestem , za to , że darzysz mnie miłością i za to , że nigdy mnie nie opuszczasz.
1 5 1
2010-04-10T18:39:00+02:00
Stwórco Ziemi, Architekcie tego wspaniałego świata dziękuję ci za to, dziękuję ci za troskę, jaką mnie otaczasz. Pomagasz mi codziennie w rozwiązywaniu problemów i trosk doczesnego życie. Dziękuję ci za to Dawco Życia, że mam taką wspaniałą rodzinę i przyjaciół. Boże miłosierny każdego dnia chcę cię sławić i adorować cię. Amen
1 5 1