Odpowiedzi

2010-04-10T18:52:36+02:00
Wyżyna lubelska, okolice sandomierza, inowrocławia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:57:30+02:00
Ad – obszar użytkowany rolniczo, na którym rosną drzewa S. Gałęzia nauki zajmującą się czynnościami związanymi uprawą sadu jest sadownictwo.

Ogromne tereny sadownictwa występują w Świerklańcu, ciągnące się aż do Piekar Śląskich.
Zielone Płuca Polski są regionem w północno - wschodniej Polsce w którym na skutek braku wielkiego przemysłu przyroda zachowała się w stosunkowo niezmienionym, naturalnym stanie