Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:50:41+02:00
Na obrazku widać Pana Jezusa na czarnym krzyżu. Za krzyżem widać osobę w czerwonym płaszczu, która trzyma książkę z alfą i omegą. Ręce Jezusa trzyma dwójka małych dzieci. Z twarzy Jezusa widać ból i cierpienie. Na biodrach ma niebieskie odzianie.
Obrazek pokazuje śmierć Pana Boga na krzyżu.



Mam nadzieje, że pomogłem
2010-04-10T18:51:05+02:00
Na tym obrazku widac Pana Jezusa odkupujacego winy na Krzyzu za ludzkie grzechy. krzyz podtrzymuja trzy aniolki dwa z boku i jeden na dole . za krzyzem rowniez mozna dostrzec aniolka oraz duza postac Pana Boga - Ojca Jezusa podtrzymujacego go kolanami. W jednej rece trzyma on Pismo Swiete a w drugiej dwa palce skierowane ma ku gorze . Pan Bog siedzi na chmurce