Musze napisać charakterystykę sławnej osoby np. popularny piosenkarz, aktor lub prezydent . Musi to być zrobione tak żeby nie podawać jego/jej imienia i nazwiska aby potem inne osoby zgadywały kim ta osoba jest.

Bardzo proszę o pomoc daje naj :)

3
ja również potrzebuje pomocy na ten sam temat

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:48:14+02:00

ADAM MAŁYSZ
urodził się w malowniczej górskiej miejscowości, Wiśle. od najmłodszych lat daje się poznać jako dziecko bardzo ruchliwe i dynamiczne. Pasmo sukcesów, jakie rozpoczęło się w roku 96, dało też początek nowej historii w polskim sporcie i narciarstwie. rolę JEGO trenera z ramienia Polskiego Związku Narciarskiego zaczyna pełnić Apoloniusz Tajner.

Mam nadzieje ze pomoglam ::)
5 3 5
2010-04-10T18:55:43+02:00
Jeder hat irgendwelches Hobby. Ich auch. Ich interessiere mich fur[u ma buć z kropkami na górze] Miusik. Er kommt aus Poland und ist im Jahre 16 Marz[a ma mieć na górze kropki] 1979 geboren. Sein Sternzeichen ist Widder.Als jung der Junge gern die Gittare.


W tym opisie chodzi o Piotra Kupichę.
2 1 2
2010-04-10T19:03:41+02:00
Miley Cyrus
Jest jedną z najpopularniejszych i najlepiej zarabiających nastolatek na świecie. W 2007 roku zmieniła swoje imię. Gra w serialu ''Hannah Montana''.
4 2 4