Odpowiedzi

2010-04-10T18:47:35+02:00
Koło miało na celu uświadomić wszystkim że są równi wobec siebie i nie ma tych "lepszych" i tych "gorszych"
1 3 1
2010-04-10T18:47:55+02:00
Miał kształt koła aby więcej rycerzy mogło przy nim zasiąść oraz aby nie było lepszych ani gorszych
Rycerz musiał być odważny i zasłuzony
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:06:58+02:00
Stół stworzony został przez króla Artura. Zasiadali przy nim rycerze. Kształt miał okrągły , aby status rycerski był jednakowy, przy którym wszyscy są równi i starają się w zgodzie rozwiązywać spory.
Rycerz powinien być stanu szlacheckiego,z rodu arystokratycznego, odważny,szlachetny i oddany królowi.

liczę na naj :)
5 4 5