Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T18:47:22+02:00
Jeśli poszukujesz legalnego oprogramowania biurowego, lecz chciałbyś uniknąć kosztów zakupu i instalacji oprogramowania, Zoho ma dla Ciebie idealne rozwiązanie. Bez ukrytych płatności czy długoterminowych zobowiązań.


Zoho jest dostawcą w pełni funkcjonalnego, darmowego oprogramowania biurowego dostępnego poprzez stronę www. Dokonując bezpłatnej rejestracji w Zoho uzyskujesz dostęp do:
Edytora tekstu Zoho Writer (odpowiednik Worda),
Arkusza kalkulacyjnego Zoho Sheet (zastepuje Excella),
Aplikacji Zoho Prezentacja (w zamian za Power Pointa).


Oferta darmowych aplikacji Zoho skierowana jest do przedsiębiorstw, jak i do osób prywatnych, nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń.

Wybierz który z darmowych pakietów cię interesuje:
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:48:13+02:00
Wpisz w google Microsoft Word Dowland i ci wyszuka :)
2010-04-10T18:50:54+02:00
Office.microsoft.com/pl-pl/word/FX100487981045.aspx

z tej strony można za darmo ściągnąć Microsoft Worda