Odpowiedzi

2010-04-10T18:55:42+02:00
45kg- 12kg=33 kg
I skrzynia- 12kg mała
II skrzynia- 33 kg większa
2010-04-10T18:56:11+02:00
45 -12 = 33 w wiekszej skrzyni jest 33 a w mniejszej 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:57:20+02:00
R=45kg
I skrzynka= x
II skrzynka= 12kg+x

45kg=x+x+12kg
45kg=2x+12kg /-12kg
33kg=2x /:2
16,5kg=x

I skrzynka= x =16,5kg
II skrzynka= 12kg+x= 12kg+16,5kg=28,5kg

Odp.: W jednej skrzynce znajduje się 16,5kg czeresni, a w drugiej skrzynce 28,5 kg.