Przetłumacz na polski:

Мы предлагаем 100 очков бесплатно! Просто необходимо добавить один развиваться в нашей базе данных. Нажмите кнопку.

3

Odpowiedzi

2010-04-10T18:57:28+02:00
Oferujemy 100 punktów za darmo! Wystarczy, aby dodać do opracowania w naszej bazie. Kliknij
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T18:57:29+02:00
Dajemy za Darmo 100 punktów!
Wystarczy, że dodasz jedno wypracowanie do naszej bazy. Kliknij.

raczej tak!>
2010-04-10T19:18:25+02:00
Oferujemy 100 punktów za darmo! Wystarczy, aby dodać do opracowania w naszej bazie. Kliknij.