Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:00:13+02:00
Ponieważ połykają zdobycz w całości a potem to im starczy na dłuższy czas . Węże mają inną przemianę materii od nas , ludzi , dlatego też potrafią połykać większe zwierzęta.

Węże posiadają aparat szczękowy umożliwiający niezwykle szerokie rozwarcie szczęk = połykanie ofiar w całości. Połykanie polega na nasuwaniu się węża na swoją ofiarę. Jest to możliwe dzięki bardzo ruchliwej trzewioczaszce, oraz specyficznemu ułożeniu podskórnych naczyń krwionośnych, które tworzą sieć zmieniających kształt rombów.
162 3 162
2010-04-10T19:03:58+02:00
Węże potrafią połykać swoje zdobycze w całości, ponieważ szczęki węży są ruchome potrafią wyskoczyć z zawiasów i rozsunąć się tak,aby wielki kęs pokarmu mógł zostać połknięty. Jest to możliwe dzięki bardzo ruchliwej trzewioczaszce oraz specyficznemu ułożeniu podskórnych naczyń krwionośnych, które tworzą sieć zmieniających kształt rombów.

Mam nadzieję że pomogłem ;D
liczę na naj;D
326 4 326