Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T19:06:29+02:00
Kiedyś na podwórko zobaczyłam kosmitów!
byli wysocy,zieloni i robili za krytyków.
krytykowali moje włosy,urodę i ubrania,
a wcale nie byli godni podziwiani swojego zachowania!
mieszkali na Ufolii, więc pomogłam im polecieć.
po godzinie spróbowali wylecieć.
udało się!
w końcu -pomyślałam
i do babci poleciałam.


sama wymyśliłam xd
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:08:10+02:00
W kosmosie jest stan nieważkosci
lecz jest pełen wesołosci.
Latają ufa
i nawet pufa.
Kosmici w ufach podbijają
planety na które latają.
Ludzi zatrzymują jako okazy
gdyż potem ludzie są wystawiani na pokazy.
W kosmosie jest wiele planet
i jest wiele żanet.
Więc oderwij sie od kosmosu
i pilnój swego czubka nosu.

Jak chcesz to możesz usuwać i przerabiać tekst i proszę o najj
Moje własne wymyślone