Uzupełnij równania reakcji spalania propanu.Wpisz brakujące współczynniki i produkty.

A. Reakcja spalania całkowitego
C₃H₈+..... O₂ ----> ..... ..... + ..... H²O

B.Reakcja półspalania
....C₃H₈ + .....O₂ ----> ..... ..... + ...... H₂O

C.Reakcja spalania niecałkowitego
C₃H₈+..... O₂ ----> ....... ...... + ...... H₂O

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:05:13+02:00
A. C₃H₈ + 5 O₂ ----> 3 CO₂ + 4 H₂O

B. C₃H₈ + 7/2 O₂ ----> 3 CO + 4 H₂O | *2
2 C₃H₈ + 7 O₂ ----> 6 CO + 8 H₂O

C. C₃H₈ + 2 O₂ ----> 3 C + 4 H₂O
1 5 1
2010-04-10T19:07:46+02:00
A. C3H8+ 5O2----> 3 CO2 + 4H2O

B. C3H8+ 2O2----> 3 C +4 H2O

C. 2C3H8+ 7O2----> 6 CO +8 H2O