Odpowiedzi

2010-04-10T19:03:03+02:00
Czarniecki
Bonaparte
Dąbrowski
12 4 12
a na co mi to
w sumie dzieki przydalo sie
bardzo dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:04:38+02:00
Odwołuje się do wydarzeń z historii naszego kraju: zwycięstw Czarnieckiego nad Szwedami, powstania kościuszkowskiego, bitwy pod Racławicami
W mazurku mowa jest o :
-J. Dąbrowskim
-Napoleonie Bonaparte
-Stefanie Czarnieckim
29 4 29
2010-04-10T19:04:40+02:00
Do tych wojn przed wonjami świtowymi tyle że jestem dopoiero na tym co ty;]
10 1 10