ZAD.1
Dopisz wyrazy pochodne o zabarwieniu dodatnim oraz ujemnym
a)gruby ........... , ...........
b)but ........... , ...........
c)pies ........... , ...........
d)nos ........... , ...........
e)palec ........... , ...........
f)miska ........... , ...........
ZAD.2
Napisz 2 kilkuzdaniowe historyjki w których wykorzystasz wyrazy utworzone w poprzednim ćw. (w jednej - zdrobnienia, w drugiej - zgrubienia).
Zwróćuwagęna różnice stylistyczne między obu tekstami.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:04:01+02:00
A) grubas /otyły
b) bucior/ bucik
c)świnia/ piesek
d) nochal/nosek
e) paluch/paluszek
f)micha/miseczka
2010-04-10T19:14:52+02:00
Grubasek,spaślak
bucik,buciory
pieseczek,kundel
nosek,nos!
paluszek,paluch
miseczka,miska!