Odpowiedzi

2010-04-10T19:11:39+02:00
Możesz innym polecić siebie, ale czy innych użytkowników możesz polecić to raczej nie xd
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:23:57+02:00
Nie da się polecić istniejących już użytkowników. Poleceni użytkownicy to ci, którzy przy rejestracji kliknęli w nasz link np. mój to http://zadane.pl/polecam/43412. Jeśli ktoś w niego kliknie zostaje automatycznie przekierowany do rejestracji, a później pokazuje się na moim profilu jako polecony przeze mnie.