Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:15:54+02:00
Wzór, z którego skorzystam:
Ep=m*g*h , ponieważ Ep=W
Ep-energia potencjalna
m-masa ciała
g-przyspieszenie ziemskie
h-wysokość

Dane:
m=10kg
h=2m

Szukane:
Ep=?

Rozwiązanie:
Ep=10kg * 10N/kg * 2m
Ep=200J (1J=N*m)

Odp:Podczas podnoszenia plecaka wykonano 200J pracy.
5 5 5
2010-04-10T19:17:25+02:00
F=10kg *10m/s=100N
W=100N*2m=200J

Wykonano pracę 200 J