Odpowiedzi

2010-04-10T19:16:16+02:00
Essen
l. poj. (Singular)
ich esse
du isst
er, sie, es isst
l. mn. (Plural)
wir essen
ihr esst
sie, Sie essen

fahren
l. poj. (Singular)
ich fahre
du fährst
er,sie,es fährt
l. mn. (Plural)
wir fahren
ihr fahrt
sie Sie fahren
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:19:19+02:00
Essen:

Ich- esse
Du- isst
Er- isst
Sie- isst
Es- isst
Wir- essen
Ihr- esst
sie- essen
Sie- essen

Fahren:

Ich- fahre
Du- fährst
Er- fährt
Sie- fährt
Es- fährt
Wir- fahren
Ihr- fahrt
sie- fahren
Sie- fahren

Mam nadzieję, że pomogłam :)


2010-04-10T20:06:36+02:00
Liczba poj.
Ich- esse
du- isst
er sie es- isst

liczba mn.
wir- essen
ihr- esst
sie Sie essten

Liczba poj.
Ich- fahhre
du-fährst
er sie es- färt

liczba mn.
wir- fahren
ihr- fahrt
sie Sie- fahren

Myślę żę ci pomogłam ucze sie niemieckiego od dzieciństwa:)