Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:21:24+01:00
Epitety:
smutne oczy, rudą krwią, żelazne łzy, najwstydliwsze z dróg, żółte ściegi, jasny synku, czarną bronią,

przenośnie:
"i poczułeś, jak się jeży w dźwięku minut - zło"
"Oddzielili cie, syneczku, od snów, co jak motyl drżą,"
3 5 3
2009-11-03T17:21:25+01:00
Epitety!! 1.smutne oczy, rudą krwią, żółte ściegi, płynące morze, żelaznymi łzami, czarną bronią,
przenośnia!! wydaje mi sie ze ten wiersz jest przenoscia w całości.
Pozdrawiam :D
3 3 3