Odpowiedzi

2010-04-10T19:57:15+02:00
Krzyż -wiszacy na ścianie
Znak krzyża robiony przez nas kiedy sie modlimy
małe Krzyżyki robione na czole-jako blogoslawienstwo , np rodzicow czy ksiedza
robienie znaku krzyza na czole, ustach i sercu podczas Ewangelii-aby Słow Boże rozumieliśmy,aby przekazywalismy je dalej,oraz aby pozostalow naszych sercach
Kościółol-jako dom Bozy
swięte miejsca,np Lichen, Częstochowa,Lourdes
Dewocjonalia-jako podziekowanie za wymodlony cud, uzdrowienie


Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:27:32+02:00
Kościół - dom Boga, miejsce, gdzie zawsze możemy go znaleźć
krzyż na ścianie - znak, że Bóg mieszka w Twoim domu
medalik noszony na szyi - Bóg jest zawsze przy Tobie
Biblia - święta księga, gdzie zawsze można znaleźć Boga, dowiedzieć się czegoś o nim
robienie znaku krzyża - oddanie czci Bogu
przekazywanie znaku pokoju na mszy - bratanie się z ludźmi
robienie krzyży na czole, ustach, sercu w czasie mszy - zapamiętuję, przekazuję, noszę w sercu to co usłyszę na mszy świętej
błogosławienie krzyżem na czole - błogosławieństwo Boga
opłatek - ciało Chrystusa
wino mszalne - krew Chrystusa
znak na drzwiach K+M+B - na znak, że Bóg mieszka w tym domu
obrazki święte - wizerunki Boga, Jezusa
różaniec - symbol modlitwy
droga krzyżowa - symbol męki Chrystusa
miejsca kultu świętego - odwiedzane w celu poczucia większej więzi z Bogiem
obrazki święte - często są na nich modlitwy