Odpowiedzi

2010-04-10T19:25:30+02:00
1 Stadnina Koni Łubowiczki rasa szlachetna półkrwi i wielkopolska
2 Stadnina koni huculskich konie huculskie
3 Stadnina koni pełnej krwi angielskiej konie angielskie
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:05:08+02:00
1. Stadnina koni w Jaroszówce- konie pełnej krwi i pół krwi angielskiej
2. stadnina koni w Mieczownicy- konie małopolskie
3. Stadnina koni w Michałowie- konie arabskie, małopolskie i kuce sztlandzkie
24 4 24