Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • JJ92
  • Początkujący
2010-04-10T19:25:24+02:00
A) 7x-3x-11x+x=-14+8-3 -6x=-11 6x=11 x=11/6
b)3x-x+3x-x=-13-14,5+41+4,5 4x=44 x=11
c)4x/6+15x/6=19 19x/6=19 19x=114 x=6
2010-04-10T19:29:08+02:00
7x-3x-11x+x=-3-14+8
-6x=-9 /*6
-x=-1,5 /:(-1)
x=0

b) 3x-x+3x+x=41+4,5-13-14,5
6x=18 /:6
x=3
sory ale reszty nie pamiętam jak się robiła
pozdrawiam
2010-04-10T19:36:31+02:00
A)7x+14-3x-8=11x-3-x
7x-3x-11x+x=-3-14+8
-6x=-9 /(-6)
x=1,5
b)3x+13+14,5-x=41-3x+4,5+x
3x-x+3x-x=41+4,5-13-14,5
4x=18 /4
x=4,5
c)2x/3+5x/2=19
2x+5x=19*3*2
7x=114 /7
x=16 i dwie siódme
d)3x/2+x/6*2x/9=13
3x+x*2x=13*2*6*9
3x+2x=1 404
5x=1 404 /5
x=280,8