Uzupełnij plakat reklamowy przymiotnikami i przysłówkami w stopniu wyższym i najwyższym.

Radio NUTKA gra......przeboje, podaje.......niż inni..........wiadomości.Nasi reporterzy.........docierają tam,gdzie dzieją się..........zdarzenia.Z nami słyszysz.........bawisz się.............. .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:18:31+01:00
Radio NUTKA gra najlepsze przeboje, podaje prawdziwsze niż inni najświeższe wiadomości.Nasi reporterzy najszybciej docierają tam,gdzie dzieją się najnowsze zdarzenia.Z nami słyszysz najlepiej i bawisz się najgoręcej .
9 4 9
2009-11-03T17:22:45+01:00
1) najlepsze
2)lepsze
3)sprawdzone
4)najszybciej
5)najważniejsze
6)wszystko
7)najlepiej
11 3 11