Odpowiedzi

2010-04-10T19:49:04+02:00
s i e n k i e W i c z
P u s t y n i a
t a r k o w s k I
raWlinson
P o m o c n y




1)Nazwisko pisarza książki.
2)Jest tam sucho i gorąco przez cały rok.
3)Staś.........
4)ojciec Nel.
5)Staś był...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:55:30+02:00
Ra W lison
P rorok
bed U ini
S taś
fa T ma
idr Y s
N el
ka I r
w I elbłądy
pory W acze
P iasek
p U stynia
S aba
s Z tucer
C lary
sienkiewic Z
inż Y nier
2 3 2