Odpowiedzi

2010-04-10T19:38:52+02:00
Gdyż mamy w nich apostrofę która przeważnie jest proźbą aby nam pomóc,podziękowaniem za dar od Boga lub po prostu chwali potęgę Boga.Często mówi o odczuwanych przez społeczeństwo uczuciach np radość ze zmartwychwstania.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:40:34+02:00
Psalmy są uniwersalną i dotyczącą różnych sytuacji życiowych i ciągle aktualną modlitwą chrześcijanina, bo mimo iż były ułożone w czasach Jezusa Chrystusa, są nadal aktualne i przemawiają do nas w sposób, w który nie przemawia żadne inne dzieło literackie czy muzyczne. W każdym czasie ludzie, w większym lub mniejszym stopniu, chcieli chwalić Boga, a to jest najlepsza forma modlitwy na cześć Pana Boga. Dodatkowo, psalmy opowiadają o różnych sytuacjach życiowych i dlatego są tak uniwersalne.
18 3 18