Odpowiedzi

2010-04-10T19:46:23+02:00
Napisz jak w twoim domu mieszkał jakiś ważny ktoś tam(wymyśl sobie) i opisz jego dokonania , jak opowaidania ci ten przedmiot;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:55:05+02:00
Jestem starym gdańskim zegarem. Zostałem zakupiony w Gdańsku.Mam drewnianą obudowę, pozłacana tarczę , wahadło i dwa ciężarki. Od 100 lat odmierzam czas codziennie, minuta po minucie. Zakupilo mnie wiele lat temu młode małżeństwo. Widziałem ich troski i smutki, ale tez radości, kiedy to przyszła na świat ich córeczka, a pózniej ich syn Jaś. On często poruszał moim wahadłem, co wcale mi się nie podobało.Gdy dorósł trafiłem do jego domu w postaci prezentu slubnego od jego rodziców. Teraz widzę jak dorasta kolejne młode pokolenie i mam nadzieję, że bede miał jeszcze możliwość bycia z nimi jak najdłużej.


pozdr i liczę na naj :)
1 5 1