Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:50:54+02:00
Twoje Dane Miejscowość, data
Twój Adres
Miejscowość i kod

Do Instytucji
Kardiologii w
Zabrzu


Zwracam się z prośbą
o wzięcie udziału w akcji propagującej Program Budowy Sztucznego Serca. Smutny jest fakt, że zbyt wielu Polaków umiera na serce.
Od wielu lat Fundacja Rozwoju Kardiologii im. Zbigniewa Religii działa i prowadzi badania wprowadzając metody leczenia chorób serca. Program Budowy Sztucznego Serca i działającej Fundacji Rozwoju Kardiologii poprzez wsparcie i zbiórki pieniężne mogą pokonać zagrożenie dla ludzkiego życia.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i dziękuję .

z poszanowaniem
twoje dane
2010-04-10T19:53:39+02:00
Donald Tusk
Warszawa

Szanowny premierze
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w akcji propagującej Program Budowy Sztucznego Serca.Pańska pomoc bardzo by nam się przydała gdyż brak nam funduszy na potrzebne narzędzia. Składam wielkie podziękowania za odczytanie naszego listu.

Dyrektor programu budowy sztucznego serca