Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T19:58:08+02:00
146,59/300,5=14659/30050
wysokość piramidy to ¹⁴ ⁶⁵⁹/₃₀₀₅₀ wysokości wieży(= około 0,49)
przykro mi nie podziękuje ci bardzo przepraszam
2010-04-10T19:58:34+02:00
146,59:300,5 = 14659/100 : 3005/10 = 14649/100 * 10/3005 = 14649/30050
8 3 8
2010-04-10T19:59:59+02:00
146,59/300,5=14659/30050 i nic więcej, bo dzielnikami liczby 14659 są tylko 107 i 137,jednak te liczby nie są dzielnikami 30050
6 2 6