Odpowiedzi

2009-11-03T17:19:12+01:00
Sutuacja tragiczna to taka sytuacja która jest ciężka którą ktoś bardzo przeżywa jest zakłopotany.
Konflikt tragiczny to taki konflikt w którym obie ze stron nie chcą dojśc do porozumienia i jeszcse więcej się kłócą.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:21:03+01:00
Sytuacje tragiczne i konflikt tragiczny zazwyczaj są stosowane w dramatach. Dramatem, w ktorym mozemy zaobserwowć konflikt tragiczny to Balldyna i Romeo I Julia.