Odpowiedzi

2010-04-10T19:57:06+02:00
1.Czy to była wielka gwiazda filmowa Hollywood?
Jakie ma zalety i wady ?
2, Co sądzisz o innych gwaizdach które miały problemy ?

Ps. nie obiecuje ze jest dobrze ale o to chodzi chyba :)
2010-04-10T19:58:06+02:00
1Być wielką gwiazdą filmu hollywod? ma więcej zalet czy wad?
2Myślisz że inne gwiazdy filmu maja problemy?
Najlepsza Odpowiedź!
  • metd
  • Początkujący
2010-04-10T19:58:18+02:00
Jak to jest być Hollywood'zką gwiazda? Czy jest tego więcej wad czy zalet?(ew. Czy fajnie jest być hollywoodzką gwiazdą?)
Czy znasz inne gwiazdy filmowe, które mialy problemy? (zaleznie od kontekstu, "czy myślisz że inne gwiazdy mialy problem")