Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T17:19:31+01:00
Ciasto drożdżowe wystawione w ciepłe miejsce zaczyna rosnąć na skutek intensywnego
metabolizmu drożdzy, które w procesie fermentacji wydzielają dużą ilość CO2.
Gaz nie mając możliwości ucieczki z ciasta gromadzi się w wolnych przestrzeniach
powodując wzrost jego objętości.
14 4 14
2009-11-03T17:22:14+01:00
Ciasto z dodatkiem drożdzy rośnie dlatego, że droższe są zrobione z pochodnych grzybów,wydzielają substancie zmieszane z mąką które nabierają powietrza i -pod wpływem ciepła rosną
10 4 10