Odpowiedzi

2010-04-10T20:06:30+02:00
W dniu 10.04.2010 roku uczniowie szkoły ...(jakiej?) brali udział w akcji sadzenia lip. każda para uczniów otrzymała jedno drzewko. uczniowie bawili się w ogrodników przez kilka godzin. Każdy zobowiązał się do pielęgnacji i opieki nad swoim drzewkiem. Mamy nadzieję że ich praca nie pójdzie na marnę i już niedugo okolica szkoły będzie . . . . (nie moge znaleźć odpowiedniego słowa... coś w stylu że ładnie będzie i ładny zapach )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:26:55+02:00
AKCJA SADZENIA LIP

Dnia siódmego września w pobliżu mojej szkoły odbyła się AKCJA SADZENIA LIP.
Miała ona na celu zrobienie ze smutnej okolicy miejsca, które chętnie byłoby odwiedzane zarówno przez dorosłych jak i dzieci.o godzinie 11.00 prezydent miasta wygłosił krótką przemowę o tym, jak ważna jest przyroda. podkreślił, że teraz małe drzewka, w przyszłości będą ważnymi dostawcami tlenu.O 11.30 młodzież z naszej szkoły rozpoczęła rozdawanie wszystkim chętnym, wcześniej wychodowanych sadzonek lip.ludzie sadzili drzewka na niedużym placu.gdy lipy były już w ziemi nagle spadł rzęsisty deszcz, dzięki któremu ominęła nas praca ziązana z podlewaniem roślinek.
W ten sposób natura odwdzięczyła się za nasze pomoc,a my mamy przed blokami piękny widok na "zielony plac".