Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:08:34+02:00
-2(9z+1)-3 (2z+1) +4 = -5(z-3) +60
-18z -2 -6z -3 +4 = -5z +15 +60
-24z -1 = -5z +75
-24z +5z = 75 +1
-19z = 76 / (-19)
z = -4
2010-04-10T20:12:54+02:00
-18z-2-6z+3+4=-5z+15+60
-24z+5=-5z+75
-24z+5z=75-5
-19z=70
z=70:(-19)
z=-⁷⁰/₁₉
z=-3¹³/₁₉
2010-04-10T20:35:32+02:00
-18z-2-6z+3+4=-5z+15+60
-24z+5=-5z+75
-24z+5z=75-5
-19z=70
z=70:(-19)
z=-⁷⁰/₁₉
z=-3¹³/₁₉