Odpowiedzi

2010-04-10T20:14:59+02:00
Dziwna pogłoska
niemiła plotka
zła wieść
długa informacja
ważny komunikat
poważne ogłoszenie

Liczę na naj :-(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:16:46+02:00
Pogłoska-żałosna pogłoska
plotka-fałszywa plotka
wieść-cudowna wieść
informacja-ciekawa informacja
komunikat-ważny komunikat
ogłoszenie-polityczne ogłoszenie
2010-04-10T20:18:34+02:00
Nowa podgłoska
plotka krzywdzi
informacja dnia
komunikat specjalny
ogłoszenie prawne

czy tak to miało być ????

pozdrowienia.