Odpowiedzi

2010-04-10T20:15:45+02:00
Być odpowiedzialna mądra i wierząc w Pana Boga nigdy nie przestane modlić się za mnie i za wszystkich moich bliskich oraz za cały świat !!!


Nie wiem czy tak ale mi się podoba !!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:22:59+02:00
Stać się lepszym
uczestniczyć w sprawach kościoła
codzienną modlitwe a w maju uczestniczyć w majówkach
4 5 4
2010-04-10T20:24:29+02:00
Być wierny i posłuszny przykazaniom oraz wykonywać obowiązki chrześcijańskie wobec św. kościoła i bliźnich .