Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:18:05+02:00
Odpowiedź brzmi: 10 osób.

sprawdzenie:

48;6=8

80/8=10
1 3 1
2010-04-10T20:19:09+02:00
Sześć osób zjada sześć kanapek w ciągu sześciu minut. Ile osób zje 80 kanapek w ciągu 48 minut?

czyli prędkość zjadania kanapki przez 1 osobe to 1 kanapka na 6 minut

v=1/6 [kanapka/minute]

80/(1/6)=80*6=480 ludzi potrzebnych jest do zjedzenia 80 kanapek w ciągu 1 minuty, a w ciągu 48 minut o 48 razy mniej, zatem:

480/48=10

odp. 10 osób zje 80 kanapek w ciągu 48 minut
1 5 1