Znacie jakiś słowniki polsko angielskie i angielsko polskie które tłumaczą całe zdani??? Podać linki :^ przynajmniej 5

2. Aha a znacie jeszcze jakieś słowniki które tłumaczą całe zdania z polskiego na arabski??

Szybko podajcie te linki daję naj ;**

3

Odpowiedzi

2010-04-10T20:21:14+02:00
Http://www.mtranslator.pl/
http://www.translatica.pl/
http://translate.pl/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:27:28+02:00
Http://www.google.pl/language_tools?hl=pl
narzędzia językowe są prawie wszystkie języki
http://www.translate.pl/
http://www.angielskopolski.com/
http://www.translatica.pl/
http://translator.telewizor.eu/
2010-04-10T20:42:51+02:00
Http://www.translate.pl/
http://www.angielskopolski.com/
http://www.translatica.pl/
http://www.mtranslator.pl/