Odpowiedzi

2010-04-10T20:36:52+02:00
Myśl o końcu świata przeraża mnie gdyż nie moge uwierzyc w to że nigdy nie mogłabym włozyc sukienki na studniówke , wyjśc za mąż i miec dzieci a potem powoli sie zestarzec rozwn te myśli licze na naj ;];] Powodzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:42:40+02:00
Myśl o końcu świata przeraża mnie , gdyż jest rok 2010 a mówili że w roku 2012 będzie koniec świata z wiadomych przyczyn gdyż słońce przejawi się w kulę ognia i będzie zmierzała prosto na naszą kulę ziemską . Uderzy w naszą ziemię z prędkością światła i cała planeta zostanie zniszczona nie będzie żadnego ludzkiego ciała gdyż nasza planeta przemieni się w żywą pustynie beż kontynentów i wód . Dopiero za 5 miljardów lat powstanie nowa cywilizacja . Zwana planetą Ziemią.


Apokalipsy się nie boję dlatego że myślę o tym że już była a nawet gdyby historia społeczeństwa się powtórzyła to było by już o wiele lepiej wtedy już byśmy wiedzieli że kroków niebezpiecznych nie powinniśmy stawiać . Apokalipsa to nic strasznego dla naszej planety .