Do podanych rzeczowników dopisz czasowniki w znaczeniu "brć udział w" (nie mogą się powtarzać)
np. walka -> rozpocząć walkę
szranki -> stawać w szranki

pojedynek-
mecz-
atak-
wojna-
bitwa

P.S dopisać czasowniki a nie zrobić z nich czasowniki czyli nie może być np. atakować ! prosze również o niepowtarzanie czasowników. dzięki pzdr

3

Odpowiedzi

2010-04-10T20:25:11+02:00
Pojedynek- brać udział w pojedynku
mecz- grać w meczu
atak- być w ataku
wojna- uczestniczyć w wojnie
bitwa - udzielać się w bitwie
2010-04-10T20:25:24+02:00
Rozpocząć pojedynek
zagrać mecz
atakować przestępcę
zacząć wojnę
bić się z przeciwnikiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:31:08+02:00
Pojedynek - uczestniczyć w pojedynku
mecz - iść na mecz
atak - odebrać atak
wojna - trwać w wojnie
bitwa - rozpocząć bitwę