Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:40:47+02:00
Cyberprzemoc

Wredne filmiki, złośliwe fotki wrzucane bezmyślnie do netu. To może skończyć się tragedią!
Uwaga!
Ten artykuł opowiada o tym co robi młodzież, sobie nawzajem.
Postęp ruszył tak to przodu, że prawie każdy z nas posiada teraz telefon, oraz internet. Nagrywamy i robimy zdjęcia swoim koleżankom i kolegom z młodszych klas, a później bezmyślnie wrzucamy je do netu. Dochodzi to tego, że niektóre filmy i zdjęcia, oraz komentarze z naszej strony, powodują u kogoś pokrzywdzonego mętlik w głowie.Doprowadza to wszystko do tragedii. Najczęściej samobójstwa. I ten artykuł, który przeczytałam/em opowiada właśnie o takich zdarzeniach.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T20:43:32+02:00
Wyszła za mąż, ale...
Nic o tym nie wie!
Aldona Orman czterdziestodwuletnia aktorka,niejednokrotnie juz padała ofiarą plotek. Tym razem plotkarskie portale wydały ja za mąż za jej życiowego partnera Edmunda Boruckiego. Aktorka jednak twierdzi ,że slub dopiero przed nimi! Na razie Aldona Orman i bydgoski bizmesmen żyją w konkubinacie. Są już rodzicami słodkiej Idalii Vanessy.Wiadomo, że para poznała sie pięć lat temu.Aktorka pojechała wtedy razem ze swoim macierzystym teatrem Kwadrat na występ do Bydgoszczy.Po spektaklu Edmund zaprosił cały zespół na kolację.Do tego stopnia kocha sztukę!
2 3 2