Ejj ... bo wiecie co ja mam na poniedziałek zrobić taki rysunek z plastyki pt. "co charakteryzuje region świętokrzyski?" i nie mam pojęcia co narysować podajcie mi parę przykładów co charakteryzuje region świętokrzyski tylko oprócz baba - jagi na miotle bo to robią wszystkie dziewczyny z klasy i nie chcę żaby mówili na mnie że od nich ściągam chcę się wyróżniać wiecie o co chodzi

pliss daje naj

3

Odpowiedzi

2010-04-10T20:29:01+02:00
Np narysuj góry, budowle w stylu gotyckim :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:29:27+02:00
Myslę ze fajnym pomyśłem były by piękne gołoborza z wielki słońcem które zachodzi ;D w tle na drugim planie maleńka czarownica bo to naprawde jest charakterystyczne dla naszego regionu ;P mogłabyś też narysować w oddali jakieś piękne drzewaa :

myslę zy byłoby to wspaniały rysunek ;P
2010-04-10T20:48:39+02:00
Narysuj góry świętokrzyskie, wzniesienia.