Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:28:44+02:00
X - liczba dorobionych rzeczy
1000 - liczba wszystkich rzeczy
8/100 * 1000 = 80 - liczba bubli
80/1000 + x (na dole 1000 plus x ) = 5/100
5000 + 5x = 8000
5x = 8000 - 5000
5x = 3000 /:5
x = 600
Odp: Trzeba wyprodukowac 600 cudnych rzeczy.
1 4 1
2010-04-10T20:29:12+02:00
8%-5%=3%
1000*3%=30
trzeba jeszcze wyprodukować 30 rzeczy
2010-04-10T20:30:29+02:00
1000*0.08=80
1000-80=920
1000*0,05=50
80-50=30
Trzeba wyprudokować 30 rzeczy