Odpowiedzi

2010-04-10T20:32:02+02:00
W balladach A. Mickiewicza
W Cierpieniach Mlodego Wertera
W MAkbecie
W Kordianie
W Dziadach glownie 3 czesc
2010-04-10T20:32:26+02:00
Ania z Zielonego wzgórza ( ania cierpiala po smierci jej opiekuna mateusza).
Romeo i Julia ( kochankowie cierpieli ze nie moga ze soba byc).

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T20:33:51+02:00
,,Romeo i Julia"
Hiob,
legenda o świętym Aleksym,
lament świętokrzyski,
dziady,
zbrodnia i kara,
dżuma,
treny,
sonety krymskie,